mobilbestyr

jag är krasslig, är ap-förkyld och allmänt hängig, när jag e sjuk kan jag sova hur mkt som helst kan jag börja med, igår fick jag ett återbud på min 10.kund idag, jag ställde klockan på 9 imorse för att kunna ringa till obbet då och försäkra mig om att jag inte fått in någon kund, och det hade jag inte så jag ställde fram klockan (på mobilen) till kl.10 och somnade snabbt om, jag gick å la mig 22 igår kväll också kan jag upplysa er om, vakade sen (innan klockan hade ringt) av att jag var lite kissnödig och tänkt besöka toaletten, tänkte att efersom klockan inte ringt kan jag bara ha somnat om en snabbis från kl.9 då ag var vaken, för säkerhetsskull tog jag en sväng förbi köket för att kolla vad klockan var då jag har mobilen avstängd, gissa vad det  stod ? jo 11.30, hoppsan där hade janet sovit i sisodär 14.5 timme, då var det bara att lägga på järn och skynda till jobbet, nu sitter jag med en lånetelefon från elgiganten från typ 1993..den är as bra..

nu ska jag kolla lite vänner..skepp å hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback