ledig..

Japp idag e jag ledig, å dagen till ära e jag sjuk, typiskt, men de stoppar inte mej, jag blir så sjukt rastlös av att bara ligga hemma å dega, snart kommer hanna hit så ska vi gå på stan å shoppa lite å äta lunch å mojsa lite i solskenet som för en gångs skull e framme..
Jag tror att jag skulle bli psykiskt sjuk av att vara arbetslös eller sjukskriven under en längre tid, igår hade ja en kund som var långtidssjukskriven, jag tror inte i min vildaste fantasi att hon hade ont i nacken som hon sa att hon hade då hon senare berättade att hon hatade att jobba och aldrig i sitt liv igen ville jobba heltid eftersom hon tyckte det var så mysigt att vara hemma om dagarna, alla hennes vänner var ju också det så dom kunde springa på stan å shoppa å mysa hela dagarna, snacka om att utnyttja systemet, tycker det är så konstigt men människor som kan sitta och prata så öppet om det, speciellt med nån som sitter och jobbar å betalar skatt, skatt som går till deras jävla lata hemmadagar,,hon hade mörkt fint hår tjejjen..förövrigt..

Ja ja egentligen borde man inte orka bli upprörd när man typ hör sånt här dagligen men jag kan inte låta bli...feta lata människor..

Kommentarer
Postat av: soffan

Härligt att se att du börjat blogga igen. Då har ja nåt att göra på jobbet. =)



Men du.. betalar du full skatt eller? =P



Ses i helga, fan va vi ska jobba!

2008-08-14 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback