kräftis

jaa då var det fredag då, ikväll blir det kräftskiva hos martins mamma, utan martins vetenskap, men med martin, som en liten överraskning, ska bli spännande, har aldrig träffat hans morsa så det blir nog trevligt.
Martin (a.k.a krokodilen) fyller år idag och eftersom han inte vet att vi ska fira honom ikväll ska han ha kalas hemma hos sig i morgon, så det blir firande i dagarna 2...
Idag var jag inne på saluhallen här i västerås och tänkte köpa svenska havskräftor, dom kostade 350 kr kg, på ett kilo är det va 8 kräftor, det var lite väl tycker jag, det var desto roligare förra helgen på västkusten när vi var bjudna på räkfrossa och fick äta huuur mkt svenska räkor och havskräfor som man orkade, jag åt ganska många, säkert flest på hela stället, det blev lite pinsamt när jag gick och tog hela tiden så jag sa till dom runt omkring att jag hämtade till andra också..haha

Nä nu ska jag nog ta och grunda med ett glas vin, jag älskar vin!

// J

               

Kommentarer
Postat av: Karrow

är du medveten om att detta inlägg kunde ha förstört överraskningen något.

jag tänker mig att krokodilen läser bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback