k..-

Kräftisen igår var trevlig, blev som tur var inte så hemskt sent, var hemma runt 12 tiden, skönt med tanke på att jag ville vara pigg idag, iof. är jag lite trött då jag har så svårt att sova ut på helgerna, på vardagarna kan jag sova hur länge som helst men på helgen vaknar jag ofta pigg som satan..
Idag har jag och robban gått på stan, köpte mej en skjortklänning och sen kom robban med den briljanta idén att jag skulle få en present, det blev en dyrberg/kern ring men den fanns inte i min storlek så vi får beställa den...superfin var den allifall..gullrobban!!

Ikväll blir det fördelsedagskalas hos martin med robban, victor, fia å akå det blir roligt, skulle ha behövt en powernap men jag får klara mej utan det, får dricka lite redbull/vodka istället..

nu e det dax att göra sig vacker..

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback