I love överraskningar


hej hopp!
Idag är det fredag, jag älskar fredagar, arbetsdagen går alltid snabbt och sen har man hela helgen framför sig, ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, har inget speciellt planerat för en gångs skull, är fruktansvärt vinsugen och hoppas på att få förtära nått eller några glas i afton, det kan jag ju alltid göra för mig själv iof. men det är alltid trevligare med vinsällskap...
Annars har veckan varit lugn, har vart så jävla förkyld så jag har inte pallat med nått speciellt, var på bio igår, såg hancook med will smith, den var bra faktiskt, till en början trodde ja det skulle va massa typ spindelmannen blaha men den var faktiskt kul..när vi skulle sova sen igår kväll påminnde jag robban om att det var länge sen jag fick nån present, jag älskar presenter å vill iaf. ha en present i månaden haha , han sa att jag var bortskämd och de e jag nog litegranna men e det inte det bästa som finns när man får en liten överraskning, det behöver inte vara nått stort ( det gör ju iof. inget om det är diamanter eller nått) men bara en glass från affärn eller en liten blomma eller nått..vi tjejjer ska kräva mer presenter tror ja!

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback