håret

funderar på om man ska göra om håret igen, det var ju inte så länge sen jag permanentade mig 
 direkt men när man jobbar på en frisersalong kommer man ganska lätt på nya ideér å sen gillar inte
jag att se lika dan ut under en längre tid, skulle vilja ha långt hår, problemet e just bara att jag har en permanent i
håret, suck, att jag ska vara så impulsiv =/ jag trivs i det lockiga men det e lite opraktiskt..ni ser ju på bilderna i det tidigare inlägget hur jag ser ut nu men tänk att ha sånt här hår...


Kommentarer
Postat av: Anna

hej!



vill du få presentkort från KICKS gratis? klicka då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Väldigt enkelt och kostar ingenting :)

2008-08-11 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback