Go jane!

Idag har jag beställt hem ett paket från usa, www.gojane.com , en av mina favorit sidor, det blev nåra fina grejjer;

stacked t-strap platform heel Så jävla snygga, hoppas man kan gå i dom bara =)

strappy bust-out tank partlinne!

animal print colorblock heelHeta va ? =)
chain heart moccasin toe boot        robban tyckte dom va as fula men jag tycker dom e balla!


solid color sunglasses   Har tappat bprt mina favvisar, så de får bli ett par nya!
vintage stripe sport sunglasses glasses till robban !

Jag älskar å få paket på posten !


Kommentarer
Postat av: Fanny

naaaaaajs :D

2008-08-20 @ 10:57:18
Postat av: sofia

www.OrkaVaVii.blogspot.com.



Kommer bli en legendarisk blogg

2008-08-21 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback