bloggtorka

jag känner mig sjukt omotiverad att blogga, vet inte riktigt varför, tror att det är för att det var så länge sen och jag känner att jag inte orkar skriva ett herrejösses inlägg i typ 2 timmar, jag har ju lovat er en summering av hela sommarn och de orkar jag bara inte, jag tar några små händelser å sammanfattar å kanske lägger upp en bild, vi börjar me ;

Londonresan med fia:
Skulle egentligen ha vart borta i 4 dygn men efter typ 1 dygn blev jag sjuk och vi var tvugna att åka hem, det dygnet vi hade var iallafall sjukt roligt, det blev storshopping på primark, newlook mm.
på kvällen var vi på yate´s där vi träffade ägaren darren och blev bjudna på allt hela kvällen och hade riktigt kul, vi missade ju tyvärr resten i och med hemresan men london står nog kvar ettag till..





segling med gänget:
Jag, robban, fia, victor å martin eller a.k.a Järnet, råban, corner, septis å krocko drog iväg från lysekil med nya hanse-båten på segling, gick först till smögen sen grebbestad sen strömstad å sen smögen igen å avslutade i lysekil, hade sjukt fint väder hela veckan å hade sjukt kul med många galna händelser å enorma mängder alkohol, det kan ha vart det som skapade dessa händelser, orkar inte skriva om allt, här kommer lite bilder..





hann med lite sol å bad me ;)

Juste det var hattfest i lysekil också;

robban hade en skink-hatt =D



I helgen var vi på johnnys å jessicas bröllop å dop på min lilla gudson milo, brudparet var jätte fina å milo var så snäll, jag hade ju haft mardrömmar om att jag skulle tappa honom i kyrkgolvet eller ner i vattenkärlet men allt gick så bra så och han var jätte snäll...



Det har vart en ap-kul semester men den har gått på tok för fort, nu ska jag försöka sköta mitt bloggande lite bättre..

vi hörs //


bloggsopan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback