städa

jupp då var det helg igen då, kom just hem från jobbet, slutade lite tidigare idag, skönt, i helgen bär det såklart av mot linköping för att härja loss ordentligt, ikväll blir det bara lugna gatan, skall träffa min sambo, detta låter lite konstigt förstår jag men när man har en sambo som jobbar mellan 06.00 och 22.00 så hör inte det till vanligheten, tyvärr.
Jag har funderat över varför det inte är fler som läser min blogg, jag tycker min blogg är lika rolig som blondinbellas, hon som har sveriges mest lästa, ja jag kanske inte sysselsätter mig med lika mkt grejjer som hon men jag har fan så mkt röjjigare party bilder, jaja.
Nu ska jag ta å städa, känns som om jag alltid gör det, som en liten husfru, jag förstår inte att det kan bli stökigt så snabbt, här är en liten bild på min städoutfit.



Undrar om robban skulle bli glad eller rädd ?

Kommentarer
Postat av: karin

häjj! nu har du en till läsare.. hejdå!

2008-04-19 @ 21:23:05
Postat av: soffan

Ja vill glädja dig om att du har 2 nya läsare. Anna fagerstedt och hennes vän Karin. De tycker du visst är rolig.

Sådeså. Ja ska sätta upp din adress på jobbet så kanske fler ansluter sig... gav ditt visitkort till en av våra internetansvariga idag. Hon gillade naglarna mkt.. å tyckte du var billig dessutom. Jepp, vilken tjej den där janet.

2008-04-22 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback