party hela veckan..

hej hopp !
Idag hände det en ganska rolig sak på jobbet, det satt en knarkar/alkis tant brevé oss utanför jobbet när vi satt och sola lite, hon pratade med oss oavbrutet, jääklar vad skumma saker männskan hade i tankarna, hon berättade bla. att hon var frisör från sthlm men nu hade livit enögd (hon hade 2 ögon) så hon var på semester i västerås för att hälsa på sin vänn "psykopaten" hon hävdade även att alla frisörer i västerås var dumma i huvudet och alla klippte så att det såg ut som att folk hade peruk, hon skämdes, hon själv klippte på engelskt vis och var världens bästa frisör eftersom hon alltid gav sina kunder tipset att klippa sej själva, vilket var bäst eftersom alla har en liten frisör inom sig och man beföver ingen utbildning för sånt, ganska kul med tanke på att mina kolegor e just frisörer, när vi berättade det för henne försökte hon släta över det lite grann,...jag frågade varför hon inte längre jobbade som frissa å det var för att så fort hon la moroten på bordet så kom det nån jävel och slängde upp den på hatthyllan, såklart, vad dum jag e..
Hon var även en jäkla människotydare och komenterade ALLA som gick förbi, dom flesta var snygga, dom som var tjocka ropade hon att dom var intelegenta och vissa var dumma i huvet eller torrbollar...
Vilken jävla stjärna alltså, man kanske ska börja ta et lite lugnt med redbull vodkan ?

Kommentarer
Postat av: fanny

Ook :) absolut, jag hör av mig i god tid!
kramar

Postat av: Anna

Asså jag har också funderat över varför du inte har fler läsare än blondinbella. Sedan Fia invigde mig så är jag ju nu en trogen läsare och jag har tillochmed värvat min kära vän Karin. Hur ska vi få ut din blogg till resten av sverige? Jag måste nog fundera lite mer över det här.

2008-04-24 @ 07:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback