mina största fobier

jag har två stora fobier, en som jag har haft så länge jag kan minnas, fötter !
Sen under som senaste åren har jag utvecklat en till fobi, för stora grisar, det hela började med en fruktansvärd
mardröm där jag blev insydd levande i en nyslaktad sugga, mer tänker jag inte direkta då det är mkt lätt att klassa mej som psykiskt sjuk, vilket jag inte är...
Dessa två fobier är ju ganska bra då man inte stöter på dessa i vardagen, förutom att jag ser min sambo roberts fötter lite då å då men för det mesta så är han snäll och tvingar dom inte på mej.
Grisar träffar man ju inte heller så ofta, det kan bara bli lite obehagligt om man ser nån på tv, att se saw filmerna (alla!) var ju inte heller en bra idé, ni som sett dom vet..eller andra delen av när lammen tystnar..jaja lägger in bilder på dessa saker, tycker inte ni det känns obehagligt ?





jag är kallsvettig..fyy faan !

Kommentarer
Postat av: Karrow

grisar e äckliga! jag har en ny fobi, oxå efter en dröm. jag drömde om en ko som hade man och svans som hästar, så jag trodde först att det var en häst. fy fan, vad läskigt det var.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback