midsommarplaner

Hallåj hallåj.
Idag har jag vart på roberts jobb, så skönt att slippa ligga inne, å det är vår, guud så skönt !
Vaknade tidigt imorse och kollade på en film, krama mig hette den, var väl sådär..
Sen åkte jag till bvs för lite pappersjobb, fakturering mm. Tycker sånt är ganska kul faktiskt.
Jag har börjat planera på en midsommarfest på snyggboda igår igen, förra året blev ju
så lyckat så de e bara å köra favorit i repris, linköpingsborna ska också komma förhoppningsvis
som gammla tider, det kan inte bli bättre..

image107


Nu ska jag ta itu med mina ögonbryn som förtillfället är helt lämnade åt ödet..ska se till så det ser ut
som 2 ögonbryn igen.
Pasche !

// J

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback