jag har överlevt..

japp jag har gjort det, men fasen vilken pärs, det här gör jag inte om i första taget..
Tillberingar mina dagar i sängen där jag kollar film, kollar film å kollar film..
Jag har aldrig haft såhär tråkigt i hela mitt liv, men kroppen tillåter inte mkt mer än det här så
det är bara att bita ihop ettag till, idag känns det faktiskt mkt bättre, jag har tom. tagit en promenad
runt huset...(vågen för det)
Jag har titta på sjukt mkt filmer, bla. lite jönssonligan, astrid lindgren filmer, walk the line, den va jäligt bra, vet inte varför jag inte har sett den än ? nått skit som hette typ nått i kikarn, mm mm mm. nu ska jag gå in å lägga mej å klämma en til tänkte jag (jippi)
Min högsta önskan i livet just nu är att få tvätta håret, det skulle vara en ren fröjd det, har aldrig kännt mig såhär skitig i hela mitt liv..

Tillbaka till sängen..hej !

Kommentarer
Postat av: fanny

tack :) nä, jag fick inget så du har nog fel nummer! 073-3011222 är det rätta!
Hoppas allt är bra med dej också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback