åh perfekt tidsfördriv...=)

Fullständigt namn? jeanette kerstin maria jansson
Exakt ålder? 22 år och 11 månader
Vart bor du? västerås
Bor tillsammans med?  robban
Husdjur? Chihuahuan rambo.
Färg på ditt hus? avgas beige/grått
När är du född? 29 april
Klass? Nej.
Vilket år tar du studenten? tog 2004.
Något jobb? nagelteknolog
När gick du upp i morse? kanske halv 9
Ska du sova ikväll? Ja, det är planen.
Duschat idag? Nej
Kramat någon idag? japp
Pussat någon idag? kan hända när jag halvsov i morse
Vad har du ätit idag?  ougurt, macka å kycklingwok från spicy hot 
Dagens klädsel? e hemma sjukskriven så idag e det trosor å t.shirt..hett
Dagens smink? inget
Dagens sötnos ? Mamma som kommer och hjälper mej här hemma när jag e dålig
Dagens roligaste? inget e roligt just nu...

SOCIALT

Vem kramade du senast? mamma
Hur många har du haft sex med? -
Hur många har varit otrogna med dig? bara ensom jag vet,
Har du pojk-/flickvän? Ja
Vem pratade du med i telefon senast?  robban
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? hur går det,,typ, från linnea
Film? varierar
Låt?
Mat? Vegetariskt
Dryck? redbull/vodka=D
Färg? jag brukar svara rosa men vet inte om jag ska göra det mer..
Stad? sthlm å västerås
Land? thailand
Ämne i skolan? foto

SENASTE :

Personen du tänkte på?
robban
Gången du spydde?  på super perukfesten 
Gången du grät? igår när jag kollade på "flicka den bruna mustangen" hahaha
Pizzan du åt?  Hmm... Det var länge sedan. säkert capritiosa
Gången du var i Göteborg? förra våren
Gången du var i Stockholm? för en månad sen 
Gången du var full? hmm var det mustachfesten?.
Gången du var hög? var nästan lite hög av mina smärtstillande inatt tror ja haha
Personen som såg dig gråta? robert

ANTINGEN ELLER :
Svart eller vitt?
Svart
Hund eller katt? hund.
Ut och festa eller hemma och mysa? ut å festa, självklart
Tv-spel eller datorspel? tv-spel
Singel eller upptagen?  Upptagen
Hångla eller puss?  Bägge så klart!
Lunarstorm, helgon eller Playahead? Inget.
Ragga eller bli uppraggad?  Bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? Big brother
Svart hår eller blont? beror på vem
Blåa ögon eller bruna? Blå
Choklad eller lakrits? båda
Göteborg eller Stockholm? stockholm, men götet å åxå bra mysigt
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
Coca cola eller fanta? Coca cola
Pizza eller kebab? Pizza
Randigt eller prickigt? Prickigt
Älska eller älskas?  båda såklart
Leva eller dö? säger som ampi; Sämsta frågan hittills....

ANTAL

Personer du älskar?
ca 10 pers
Personer du hatar? vet inte
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? kan har vart ett par vid min å soffans hångeltävling på lillsjön i åttan..
Festivaler du varit på/ska på detta året?  jag vägrar gå på festival
Gånger du haft minnesluckor? två-tre gånger
Gånger du varit hög?  -
Personer du saknar just nu? robban, kom hem å sällskapa mej
Gånger ditt hjärta brustit? en gång, på riktigt
 
VEM

Vill du kyssa nu?
robban
Ska du träffa imorgon? inte en jävel förutom robban tror ja.
Sjöng du senast för? Mig själv
Spelade du tv-spel med senast?  nu börjar det här bli drygt...
Vill du ta med på en romantisk resa nu? robban
Förtjänar att dö? oj, de e många de
Är söt? mamma som just nu dammsuger mitt hem..

VAD :

Gör dig glad?
sol. party, vänner å kärlek
Gör dig ledsen?
Vad vill du helst göra nu? må bra
Önskar du att du slapp göra? betala skatt
Vill du ha nu? En kram å sura nappar
Önskar du dig i födelsedagspresent? en resa
Längtar du till? sommaren
Tycker du om dina betyg? ok
Ångrar du i ditt liv? att jag inte hade tandställning nere åxå
Är det bästa som hänt dig? ?
Hur mycket är klockan? 14.26

Kommentarer
Postat av: ampi

Haha, roligt med listor va? :) Hur mår du? Hoppas du övelever! När får man se resultatet? :-P Blev det som du tänkt dig? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback