...

Hej Hopp
Det var ettag sen jag skrev, har väl inte haft nått speciellt för mej, var på blue moon å härja med fia, linnea å grabbarna i helgen, det var riktigt kul, blev en billig kväll då vi hitta en trevlig kille i baren som bjöd på allt hela kvällen, även fast vi inte umgicks med honom, haha ja e man snygg så e man...=D
Söndagen var en riktig slappar dag, sov till 12, gick till soffan, låg där till 17, gick sen till victor å la oss å kolla tv där, gick sen hem å kolla tv å sen gick vi å sov för natten, haha.

Idag fick jag hem ett paket från usa som jag beställt från  
http://www.gojane.com/ finns en massa snyggt, tråkigt med frakt å tullavgifter bara annars skulle jag beställa typ alla skor dom har, köpte 3 par nu iallafall, å alla 3 par passade också ! sen blev det ett linne å 2 par solbrillor.

WHITE

WHITE

BLACK

glitzy-13 sat heel


Tjusiga grejjer va? Nu vill jag bara beställa meeer =D

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka fina skor va! Och vilken underbar blogg! Det borde vara du på the voiceshow, inte blondinbella. Så mycket snyggare, så mycket klatchigare, så mycket bättre blogg!!! Puss!

2008-04-16 @ 07:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback