ont i halsen

hallå hallå..
sitter å segar lite i soffan för tillfället, det är tisdag å det spöregnar ute å jag har ont i halsen, mindre lattjolajban !
Jag har inga halsmandlar för dom har jag tatt bort så jag är inte van vid att ha ont i halsen, detta är lite förvirrande, vad är det jag har ont i ? körtlar? (äckligt ord)
Jag har kommit av mig lite med bloggen, facebook tar upp mkt av min datatid tyvärr, eller va fasen skaffa en facebook du med vettja..
www.facebook.com riktigt kul faktiskt !
Jag har på jackpot eller vad det heter på 4.an i bakrunden just nu, jag är så imponerad att man orkar som programledare stå i typ 2 timmar å bara prata med sig själv om absolut ingenting, å måste verkligen tjattra hela tiden, hon måste ha käkat ett par dec med socker eller nått innan.
oj vad ja har lite att skriva om känner jag, hm nu måste jag skärpa till mig, vad har hänt på sistonde då ? I helgen var vi på kräftskiva hos block å pernilla, de va kul, började tidigt så det blev inte så jäkla sent, skönt dagen efter..
Jag har fortfarande inte fått skyltarna till min moppe så jag har inte kunnat åka ut på nån premiärstur än =(
Nähäpp om man skulle ta itu med det jag skulle göra, nämligen städa, de ser för täskigt ut här hemma, sen ska jag ner på jobbet å jobba lite..

Hej på re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback