egypten !

hej svejs

hallåj hallåj, då var det söndag igen då, helgen har vart bra, i fredags tog jag det bara lugnt, robban var i garaget till 4 på natten så jag passa på att ha det lite pojkfritt hr hemma å bara tog de lugnt å kolla lite idol å så...tog mej en repa på stan med thaiper (robbans bil) men de va så mkt poliser ute så de blev inte så mkt köra av...
på lördag morgon åkte vi till arlanda där robban sålde fredriks bil..sen gick vi lite på arlanda stad, shoppa lite sen åkte vi till västerås å käka lite tidig middag på grekiska..sen åkte vi hem å sov lite grann, på kvällen åkte vi på förfest till anders, sen gick vi på kåren, de va kul, mkt folk..
imorse sov vi till halv 2, herrejäklar de har vi nog aldrig gjort, åkte se´n å kolla på ett hus, men de va inget att ha, satte oss sen på gränden å luncha, då fick robban en liten impuls å beslöt att gå å boka en resa, så den 1 januari åker vi till egypten !! WOHOO jag längtar, sol, bad å semester !!!!

nu ere film tajm...

hej svejs

Kommentarer
Postat av: ampi

Hello! Vad härligt att åka till Egypten! Blir ju riktigt avis! Kan inte jag åka med som handbagage??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback