lägenhet i stan ?

hej hopp !

det blev tyvärr inga kort i helgen, glömde kameran =(
men kul blev det endå, förfestade hemma hos tina sen dog vi upp till alexandra, vart riktigt kycket folk, tar lite cred fr det iochmed min lockning jag har gjort till typ alla kingenbor på facebook  =D
sen vidare till terassen, det var riktigt kul faktiskt ! Komm hem vid halv 4 typ, robban kom från stan vid 4, vid den tidpunkten satt jag i ett hörn å tugga på en brödkant å var livrädd för en ailien som jag trodde var utanför huset för jag hörde ett ailien ljud, som iof. troligen var en rådjur som skällde men just då kändes ailien mer troligt..tur att darlingen kom !
Idag har vi vart nere på stan å kollat på en lägenhet vi vill ha, verkligenl, imorrn lär budgivningen börja ,,krypavstånd till bluemoon..jajjemen ! =D lär ju bli förfest hos oss typ jämt i sånnafall..paarteej !

jahanähäjahanähäjahanähä

hej på re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback