fobier

hallåj !
det har hänt en stor sak men jag tänker ine avslöjja nått förns det är helt säkert..sug på den ni..
gårdagskvällen var lugn, kolla idol, daniel var klart bäst ! sen var vi ute å åkte lite  bil..
idag håller vi på å pular med lägenheten, robban var nere på jobbet i morse å på tillbaka vägen fick han 2000:- i fortkörningsböter..toppen !
jag låg och tänkte på fobier igårkväll innan ja skulle sova, det finns så mkt att ha fobi för, det finns ju dom som typ har en fobi för tegelplattor, ja fobier kan visa sig på dom konstigaste sätten, jag har en liten fobi, för fötter, jag kan inte riktigt förklara varför men jag tycker att det är fruktansvärt äckligt..kom då och tänka på min kompis clink, hon har en rivsår, numera ett ärr som aldrig kommer att försvinna på sitt ben från en tånagel från en pojkvänn, undrar vad jag skulle göra om jag var med om det traumat ? amputera benet kanske ?
jag skulle iallafall må dåligt över händelsen och att sedan behöva bära med sig ett ärr till på köpet..

ikväll skall vi ev. på inflyttningsfest men jag ska ta det lugnt, ska ju på kryssning i morgon..wohoo !

återkommer förhoppningsvis på måndag med detaljer och bilder från sjöslaget..skepp å hojj sålänge !

Kommentarer
Postat av: ampi

Haha! Hoppas Robert tar hand om sina fötter och håller dom fräscha så du slipper må dåligt. Vad är det för stor sak? Är du på smällen janet? :D Kan det vara en ny bostad? Hmmm... spännande!

Postat av: Karrow

min stora fobi är fåglar, fy fan. dessa vidriga flyfän, råttor med vingar, usch.
Sjöslag?! Det har jag varit på 2 gånger. Vi kallar det Sjöslaj efter första årets dunderfylla, då jag inte riktigt var med på noterna över vad resan hette. :)

2007-10-14 @ 18:36:39
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback