juhupp

jaha då var det onsdag, min flitiga blogganda börjar tyvärr dö ut lite granna..ibland e jag så jäkla kreativ.
Tiden har gått fort sen jag skrev sist tror jag minsann,  från i torsdags till lördag var vi nere i linköping å körde banracing på mantorp park med min pärla, det var så jäkla jäkla kul verkligen, första gången jag körde riktig bana, men verkligen inte den sista...
På lördagen när jag kom  hem så gick jag på bio med fia, emma å marielouise, såg nya pirates, var väl sådär, känns som om det e lite mkt av allt, har en liten förkärlek till jack sparrow..
I söndags var det mer bilar, var å körde konbana med SAD..
Jag var med om en smärre chock i torsdags, när jag kom hem efter jobbet så skulle jag packa till linköping, skulle då packa min plattång, å märker då att den e hysteriskt varm å ha bränt stora märken i mitt sminkbord..TÄNK OM jag inte skulle ha tatt med den till linkan, då hae den säkert tänt på sminkbordet å eldat upplägenheten..hemska tanke ! =O
Imorrn ska jag rida, har ju blitt medryttare på en polle nu så jag rider varje onsdag..svin kul att ha kommit igång igen verkligen "
Nu e det mys å sovtajm!!

kram på sej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback