bajsmåndag...

hej hopp!
Helgen är över igen, jag hatar måndagar..denna måndag har vart tråkig, fast endå gått rätt snabbt..det har vart helt galet lungt på jobbet..undrar varför, de va ju faktiskt löning ganska så nyligen. Jaja det börjar väl rulla på igen imorrn får man hoppas..
I lördags var jag på blue moon nykter, det var faktiskt jävligt tråkigt hemskt nog, önskar att man faktiskt kunde ha kul utan alkohol, eller det klart man kan det men när man va nykter på krogen så snörde jag mej bara på fulla folk å insåg att man måste se jävligt rolig ut när man dansar när man e full när det knappt gick att få in takten på dansgolvet nykter å när man druckit tycker jag alltid att jag har sjuuukt bra taktkänsla..haha

Allt e upp å ner hela tiden nu, jag mår skit psykiskt, de hör inte till vanligheten, jag kan bara inte vänja mej vid tanken å all oro och att jag mår så jävla crap pga. magen å min jävla sjukdom, antar att det e normalt, dom säger det men de e jobbigt som fan att försöka hålla skenet uppe utåt..tur att jag har många som hjälper mej å stöttar mej mkt..tack !
Jobbet blir lidande av att inte jag mår bra såklart å att jag måste till läkarn mkt å så..men va fasen, jag måste ju, det får gå endå..

Åh vad jag längtar tills nmästa helg..gööötet med älsklingen!! =D myspysit !

Nu e det tv..hej


Kommentarer
Postat av: Karrow

det låter ju inget vidare janet! hoppas det blir bättre snart, sommaren kommer ju :)
hade du varit ett schlagerfan som jag hade du ju haft nåt mer kul att se fram emot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback