nationaldagen !

Du gaamla du friiia !!!
jaha då var det nationaldagen idag då, ledig dag mitt i veckan, najs..skall ner till djäkneberget eller nått å picknicka med fia å rambo idag ja, ska köpa massa goa grejjer, kanske jordgubbar å sånt å bara ligga å sola å myysaå spela yatzy, de e ju så sjukt varmt nu så jag ska nog försöka mig på att skaffa mej en liten bränna idag..visserligen en röd sådan men de e alltid något.

Vad har hänt annars då ? i helgen jobbade jag på lördagen sen efter det skulle jag å älsklingen hitta på nått mysigt så vi drog till sigtuna å skulle fika lite,,,de var 8 mil dit,,,vi åkte 16 mil för att fika..hhaa inte hade jag nått minne av att det var så långt inte, kände lite väl mastigt att sätta sig å åka tillbaka till västerås efter fikat så vi åkte till mamma å pappa å sov över där, på söndagen åkte vi på en fisketur,,hör å häpna, vi fick 3 gäddor !!! eller 3½ för jag hade värsta rackarn på kroken men han släppte..

Det e sjukt mycket på jobbet nu, jätte bra, men blir bra trött i ryggen av att sitta i samma ställning å fila hela dagarna men men, de e bara å bita ihop, stålars blire ju jallafall =O)

Nu e det dax att börja packa picknick korgen =)
puss på sej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback