Midsommar !

Jaha då var det över då, som man hade längtat, inte bara längtat för att det var självaste midsommar utan också för att det var min första partydag på 60 dagar..
kalaset hölls på snyggboda, mina päron var i fjällen så då passa jag på, förberedde å käka silllunch på förmiddagen, jag åt iof. grillad kyckling istället för sill, tycker att det är lite obehaglig konsistens på sill.
Folket kom vid kanske 5, grilla först, sen var det 5 kamp, jag var lek ledare, tyvärr förlora mitt lag, lag öst, men vi var glada endå..grenarna var
1- 5-manna skidor
2-springa med gurka mellan benen
3-balansera kratta i handen å springa
4-penna i flaska
5-irlänsk julafton
Kvällen flöt sedan bara på med mkt skratt å alkohol, vid 5 på morgonen hade vi danstävling på gräsmattan, efter det kommer jag inte riktigt ihåg så mkt, jo föresten, rambo rymde, det blev ett massivt räddningspådrag å efter ca 30 min hittade robban honom bakom stallet vid dyngstacken, jag var skapligt nervös då..

Lägger in lite bilder från infernot..adjöken.


image5image6
image7

Observera här att min bror leker flygplan, han ä 29 år och väger 105 kg.

image8



 

Kommentarer
Postat av: Souf

Jag tycker det är legendariskt att din bror leker flygplan. Vilken rolig pappa han kommer bli! Puss Jänet*

2007-06-27 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback