jag tror på tone !

Tone sa precis här på 4:an att det skall bli uppehåll och runt 20 grader på midsommar, det tycker jag är hlt lysande, jag tror verkligen på tone !
I helgen var vi nere i linköping, victor tog studeneten på fredagen så vi var å kolla på när han släntra ut, ganska rejält rund under fötterna, från skolan å drog iväg på ett flak, sen var det student partaj i slaka, var väl en 40 pers kanske, bla. karolina larsson, tack för den legendariska underhöllningen du stod för !
På lördagen shoppa jag lite och kollade på stockholmsnatt, ni vet den med paolo roberto, här kommer en liten minnes uppfrächare:

Fyyy fan vad kompiskt det var, paolo är väl inte världens bästa skådespelare kan jag väl inte påstå..paolos hår i filmen var något utöver det vanliga...
Senare på kvällen skulle jag gå över till håkan å tina (karro å fias päron) för att hälsa på mina päron som var där å umgicks å söp, tina skulle bjuda mamma å pappa på lax, när tina packade upp laxen så spred sig en frän stank utöver köket, karro fick sig en känga för dålig bakismage, men när vi sedan förstod att det var laxen var det bara att åka till affärn å reklamera, tanten i kassan slet upp dom 3 påsarna som "surströmmingen" låg inpackad i å greppa tag i en fisk å doppa näsan mot fisken å sa "nej jag vet inte riktigt att jag kan  hålla med om att den är rutten" vid det här laget står alla runtomkring å håller för näsan mot stanken, då insåg tanten att hon måste ha fel på luktsinnet å gav oss pengarna tillbaka..en taximucka sa jag å gick..
På kvällen var jag först på coctailparty hos malin å sen blev det platens, dom hade byggt om, riktigt bra blev det..
Snart e det midsommar, faan vad det skall bli kul..jag skall härja så in i helsike..nu e min flagyl kur äntligen klar !!!
'
Hopp å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback