första doppet !

Goddagens !

Igår var jag på strand picknick med akå å fia å  badade för första gången i år i mälarn, det var faktiskt riktigt riktigt behagligt..kanske runt 20 grader, svalkande å skönt !
Efter strandturen begav vi oss till fia å sköljde bort mälarvattnet å gjorde oss vackra, på kvällen blidde det sommarfesten på kåren, det var livat faktiskt, även fast jag var nyckter, massa folk, var lite festivalkänsla över det..
Hem från kåren lånade jag akås lilla peugot, jäävla skit bil, man ska inte köra franska bilar, så enkelt är det, jag hade en lika dan en gång som hette peggy, min första bil, vi gick bra ihop till en början men sedan skar det helt totalt, efter att ha svikit mig många gånger när man blivit stående lite här å var med rykande motorrum så gav jag upp, å nu har ak alltså skaffat sig en lika dan, från kåren hem till mig tar det kanske 5 min med bil, på dom 5 minutrarna började alla varningslampor i bilen lysa å blinka å när robban senare kollade oljan var dte helt tomt, ett under att de inte skar, akå fyllde tydligen på med 3 liter olja för en månad sen, hmm undrar var den har tagit vägen ?

Nu ska jag åka å ta mej ett dopp på björnö igen i värmen..gesmutt gevesen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback