vilken kväll !

Jaha så var det söndag igen då, just för tillfället är jagb jävligt arg fr att jag just har skrivit ett jääätte långt inlägg här tll bloggen som precis försvann spårlöst så jag måste skriva om alltihopa men det orkar jag inte riktigt så jag gör en liten kortfattad version istället.
I fredags var jag å älsklinngen ute å åt, det blev pitchers, trevligt, cykla sen hem å mös å bara tog det lugnt..på lördagen fick jag besök av sofia å karro från linköping, vi tog en liten sväng på stan på  dagen å sen kte vi hem  å laga mat å käka, sen började singstar infernot, jag var ite lika käss som vanligt, inte för att jag vann nångång men endå...
Åkte ner tidigt som satan till blu moon, bara för attt grabbarna hade fått för sig att det skulle va så sjukt mkt folk där tidigt för satt björn rosenström spela, så var inte fallet så vi fick fortsätta vår förfest där istället men de va kul det med, pratade med en tjej som var typ -87, hon berättade att hon jobbade som grisinseminator, jag höll på att sätta groggen i halsen, speciellt yrke...
Senare uder kvällen träffa vi en tjej som jag vet tidigare har vart en kille å precis opererat om sig till tjej, jag blev så uppspelt å nyfiken att jag var tvungen att fråga lite om hennes "otroligt" läckra läppar som var så stor å fyllliga, å snygga bröst, hon verättade för oss att jojomen allt var äkta på henne å la till att varken jag eller karro skulle inte passa i varken stora bröst eller fylliga läppar, jag var på tok för smal för stora bröst å karo skulle minsann bara få en fyllig kontur om hon skulle fixa sina läppar..hon ville vara lute ensam om det..haha

Sen var det björn då, han var grym, å såg verkligen inte ut som jag trodde, verkligen inte, trodde det var värsta gubben jag...

Kvällen avslutades me lite "curling" på toaletten, 2 varmkorvar, sjuuukt goda, sjöng hela vägen hem för taxi chaffisen, karro fick sedan en fårskinnsfäll att krypa ner under...jag kan nog ärligt påstå att jag å karro var bäst på fest igår..sofia var tyvärr lite trött men tror hon hade kul endå..
Bifogar lite bilder på kvällnes bravader, lägger säkert in nåra till sen när jag fåt karros med..
enjoy !

image9

image10

image11

image12

image13

image14

image15

image16

image17
Det roligaste med den här bilden är jag verkligen ser nykter ut när jag i själa verket är i samma form som dom andra..
image18

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback