tärd...

tjenis !
Gårdagens kalaseri blev storslaget, var hos linda på förfest, folk från göteborg, sthlm, å västerås å jönköping där så det blev en kul blandning, var väl ca 25 pers, hade 5 kamp, grilla hamburgare å blev sjukt underhllna av en kille som hette seth, 19 år och typ 8 faldig svensk mästare i trolleri, 4 faldig europeisk mästare å kom 5 i vm..kolla
www.trollkarlen.se får ni se. han var så sjuuukt grym, har aldrig sett nått liknande, joe labero kan slänga sj i väggen..skall försöka skrammla ihop pengar så skall vi hyra in honom på annas 25 års kalas i slutet av juli..måste bara få se honom igen, han drog kanske 30-40 olika trick, lyckades med alla, å ingen fatta verkligen nån ting, det otäckaste tricket var nästan när jag fick ta leken å lägga korten i 2 högar, svarta i en hög å röda i en hög, självklart utan att titta på dom å med framsidan neråt, jag la lite hur som helst, å när jag känder på skiten så ligger det bara svarta i ena högen å bara röda i andra..HUR FAN GÅR DET TILL ???? han kan ju inte styra över vad jag tänker..näe grym var ordet !!!
Började festa vid 3 på em.var kvar till typ halv 12, tog då en bulle in till stan å gick på pluto, ooj vad jag härja, som vanligt, men det här var nästan nått utöver det vanliga..haha men sjukt kul hade vi..var verkligen på topp hela kvällen, gick hem, (prominix på typ 45 min) kom hem vid typ 3 halv 4, hade då hållt igång i typ 13 timmar..partej !

Lindas hus eller låägenhet eller vad man ska kalla det var så sjukt fin, ligger på skälby, håller på att smörja robban nu för jag vill ha en likadan, det finns en till salu breve så robban å jag åkte ut till linda idag å kolla på hennes så han ska ringa mäklarn å höra lite..så jefla najs med hus, å stor tomt. å vilka fester sen =D

nu ska det ladas mat, e oförskämt pigg idag endå..

nu fick jag fjärilar i magen =O

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback