power meet

tjolahopp tjolahej !

Idag är det lördag, sitter här i soffan åå dricker blåbärssoppa å r glad över att jag inte e bakfull..var nere på powermeet å hade lite picknick med fia, emma, robban, tholander, olle å co..fia hade gjort kycklingpaj å scones..mumma ! Powermeet var som vanligt, en jävla massa skrikande raggare, mindre heta raggartjejer å en sablans massa alkohol, jag tycker power meet e jätte kul, man blir så underhållen hela tiden..
Jag blev anfallen av två 16-åriga grabbar som sa först sa "dom där skulle man vilja flaxa med i en halvtimme" när jag å fia gick förbi, vad betyder flaxa undrar jag då..lite senare kände ynglingarna friheten under vingarna å bar i väg bägge 2 för att klämma mej på stjärten när jag inte kunde göra något då jag hade händerna fulla..det blev ett litet trauma för mig.
Sen fick jag å sofia syn på ezra, å det var inte bra, (han heter ezra för att han e halvamerikan) sofia blev pålurad en rätt tråkig mobil av honom för ca 2 veckor sen, å om vi säger såhär, ezra är en riktig jävla superhunk, sofia kunde helt enkelt inte stå emot honom å fick tji för det med en lite sämre mobil, men åter till saken, igår fick vi syn på honom å gick med raska steg dit, måste tillägga här att vi var skapligt "runda under fötterna" jag börjar med att säga "hörrödu eeezraa jag tycker att vi skall prata lite om ditt lurendrejeri mot sofia här" för att sedan säga " va?? känner du inte igen oss" för att sedan säga allt jag visste om honom, vart han bode osv. han blev lite rtt stackarn, trodde nog att vi var nå galna stalkers eller nått..
Igår på jobbet hände också nått som e värt att nämnas, jag stod nere på salongen å såg att samuel från big brother (den bi sexuella snubben som var tillsammans med gabriella i huset) karro du vet iaf..jag ropar då till leonora att komma å kolla, hon blev eld å lågor å beslöt sig för att stölla sig i börren (en meter från honom) å knäppa ett kort, med blixt på, å trodde att han inte skulle märka, så leo knäpper kortet å springer sen å gömmer sig bakom kassan så jag står ensam kvar där när samuel vänder sig om för att kolla vem som har fotat honom, det blev en något pinsam situation nr samuel kommer in å presenterar sig å frågar om jag vill ta en till bid på honom, som tur e kommer leonora fram bakom kassan för att iaf. underlätta lite för mig, sen knäppte vi iaf. kort på oss alla 3 med stjärnan i mitten, haha, tyvärr har jag bilden på mobilen å vet inte hur man får in den till datan så de kanske kommer lite senare..
Ikväll ska jag på kalas hos en kund, med grillning å 5 kamp å hela köret, skall bli kul..berättar väl imorrn hur det var.

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback