hemma

tjenaa..det var ettag sen..har ju haft semester å ingen data i närheten, har varit i lysekil och seglat å partat en vecka med akå patrik å robban,.,det har vart jätte kul, inte mkt sol men men, seglingen blev desto mer sport när det inte var lysande väderförhållanden..det vara bara en gång jag fruktade för mitt liv, det var när vi var ute på öppet hav å det blåste (storma!) 20 meter/sek...det var en gnutta obehagligt, en riktig utmaning, å vi kom fram hela å rena..
Vi gick från lysekil till smögen sen till hunnebostrand å sen till grebbestad,..i grebbestad var det drag, jag å akå hade "turen" att hamna på en moorefest med massa mkt lättklädda 18 åringar, jag blev förövrigt uppraggad av big brother claes, (nu vet han som var tillsammans med elita) haha
föresten förlåt karro att jag ringde å väckte dig den där onsdagen vid 4 snåret..=)
nu är jag hemma i kingen med robban, mamma å pappa är i tyskland, eller på väg hemmåt.

Idag har det var strålande väder så vi tog båten ut till en liten ö å hade picknick med freddan soffi å iris. jätte mysigt.
på kvällen nu så var jag å fia i kista å shoppa lite, så jävla skönt att det alltid är öppet till 9 på kvällarna..

Imorgon ska jag på gröna lund å vasa museet med robban, alå, patrik å tobbe..åka kajuseeeell !!!

Jag har massa bilder jag ska lägga in från seglingen, dom kommer i ett annat inlägg för jag måste mixtra lite med dom...

på återseende !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback