Världens finaste sminkbord.

Hallå Hallå !

Sitter här på jobbet alldeles själv och har just ätit hembakad pizza, jag e sjukt bra på att göra pizza.
Min kund har just gått och jag har inte nästa förns klockan 16.30 =( tråkigt, de e lång tid kvar ju, men jag ska sysselsätta mig med att städa lite å så..

Efter jobbet ska jag å robban åka till Ikea och köpa ett jäätte stort smink bord till mej =D jag har alltid velat ha ett sminkbord, å så såg vi ett sånt i förra veckan på ikea som va såå himla fint, men då tänkte jag bara att man kunde ha det i sovrummet och där får det inte plats men sen igår kväll när jag var på väg hem från sthlm så ringde robban å sa att han hade vart på ikea och kollat på det igen till mig och tänkte att vi skulle ha det i hallen...så nu ska jag få ett stort sminkbord endå,,vilken man jag har va ?! <3
Nu kommer det väl va så kul att sminka sig så jag kommer väl kanske börja likna en transvestit eller nått..haha

Jahapp nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer så jag lägger ner..
puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback