Pärlan e såld !

Buhuuu, min fina fina rosa pärla e såld =( Fast jag ska inte deppa, det kom ett pucko från tensta (behöver kanske inte säga mer) och punga upp 80.000:- för henne så det va bara att släppa iväg henne.. Tycker iof. att det e lite jobbigt med tanke på att hon ska stå parkerad i ett almän garage om nätterna, imorgon bitti kommer bilen va länsad på däck, vinge, front, ja allt, skulle inte förvåna mej om den var bränd me, stackars pärlan =( Idioten skulle BILA med pärlan till turkiet i sommar, hahaha det lär va bekvämt när man sitter som ett S och så det mototljudet å allt, å utan ac, säker svin skönt !
Men men jag ska inte gå å gräma mej över det där, jag har ju fått pengarna, det e bara det att jag har en känsla av att han kommer ringa robban så fort det e nått med bilen å svarar han inte så skulle han lätt åka till västerås å stå utanför BVS rätt som det va..hoppas inte, men han sa innan han åkte att om det e nått så kommer han hit till västerås så får robert fixa...suck !
Näe det e bara att sluta deppa över d å börja steppa igen, jag ska ju köpa mej en vit impreza GT istället, möööcke mer användbar å praktisk ! Ska stripa den i rosa sen, men de kostar ju typ 10 papp så jag får vänta lite med det..

Idag ska jag å Nea träna, vi e sånna sjuka frisk levnadsmänniskor, röker inte, tränar, iof super vi som fan men endå =P haha

Ne nu ska jag glida vidare..ha det så jäla trevligt !

Hepåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback