Long time, no see...

Hallå Hallåå !
Ja jävlar vad jag har slarvat, har inte skrivit på en vecka, förstår att ALLA ni som ständigt läser min blogg är sjukt nyfikna vad som har hänt i mitt liv..hahaa
Så, vad har hänt då..världens bästa fia har kommit in på sin engelska kurs i västerås, sjuuukt bra =), än så länge har hon inte fått nån studentbostad men det är nog på gång, tills dess funkerar vår lya som ett lutet kollektiv ibland =) 
Idag och igår är jag hemma i sthlm å jobbar, hade 2 kunder igår å 3 idag..
I helgen var vi nere i linköping, var ju tvungen att testa på pärlan lite längre..hon går som på räls ! 
I linköping tog vi det lugnt i fredags, i lördags var robban hos erik på förfest å gick sen på harrys, jag var på förfest hos sofia å martin, det va halvkul, inte alls samma drag som när man själv har förfester å försöker ha lite roliga lekar å så  =/ men men alla kan inte va lika roliga som jag helt enkelt =P Sen gick vi på Plaza, vilket jäääla skitställe..blää dit går jag aldrig igen !!!
Känns så pissigt om vi ska flytta dit i höst, det finns ju verkligen inget riktigt bra uteställe i hela linköping, as surt, det kanske man ska ta å göra ?? Öppna ett as coolt place ?! haha Janet som krogägare, skulle inte kunna gå annat än illa..

Nä nu ska jag äta frulle å sen ska ja gå ut å gå med Iris =) 

På återseende ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback