jahapp

Hallå Hallå !

Sitter här på jobbet och har inte riktigt så mkt att göra, ska ut på stan en sväng sen och köpa ny almenacka. Idag är det 5+ och grådassigt väder och regn, fyyy vad tråkigt det är !
Jag trodde verkligen inte jag skulle bli så deppig av att komma hem till sverige, men jo jag vill bara inte vara hemma, jag vill vara i värmen och ta vara på livet och dagarna, men jag vet ju att det inte funkar så, det finns alltid en grå vardag, tror jag iallafall ?! Om det inte fanns det så skulle man väl inte uppskatta det andra. eller ?

Nä nu får jag sluta tänka så, jag å nea ska ju bli superpossitiva, jag ääälskar regn och kalla dagar !!
Rambo är med mej på jobbet idag, tror han tycker det e kul att inte behöva ligga hemma å sova...

Nä´det känns som om inte jag skriver nått som är så kul att läsa så jag tror jag lägger ner..
Ha det så bra !

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback