GT ägare !

Tjolahopp !
Weheey jag är ägare av en vit impreza gt, iallafall om ca 4 timmar =D den kommer bli såå frän när jag får sätta lite janet prägling på den =), det blir rosa reklam stripes på sidan, vita fälgar med rosa fälgbana å lite mer rosa detaljer..äs coolt !
Sitter här på jobbet och har just kollat på lottas bilder från maroco, herre jäklarns, det e lite skillnad från sverige..hahaa det tycker jag iof om det mesta, sån jefla svenne som jag e =)
I helgen har vi bara tagit det lugnt, linnéa var hos oss i fredags å drack lute vin å kolla på Freddy got fingerd..äntligen, som nea har tjatat om den..haha men den va riktigt rolig faktiskt ! Sen i lördags tränade jag på friskis på morronen, fixa lite i garaget med robban sen å på kvällen kom det maaassaaa snö så vi åkte ut å sladda med 740:in hahaha den va riktigt kul..med den gör det ju inte allt för mkt om man råkar köra på nått menar jag..

Ne nu ska jag ta å måla naglarna..
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback