Blondie och kändis !

Sitter här med hela huvvet fullt med blondering, eller nåja, jallafall botten, hade sån utväxt så då tog linnéa tag i det och försöker göra mej vacker igen =) iof. höll hon på att få ett hysteriskt utbrott under tiden hon satte i färg, har tydligen ganska möcke hår, hehe.

Igår var jag ute i stallet i surahammar för första gången, tan ken var att jag skulle provrida pontus som jag ev. skall bli medryttare på, men dom hade världens strömavbrott där ute i skogen efter stormen och hade haft det så i 2 dygn så vi kunde inte göra iordning hästarna i bäckmörkret så vi sket i det..så när vi sitter där vid köksbordet i mörkret med lite stearinljus så knackar det på dörren å in stegar en journalist från VLT och ber om att få göra ett reportage med oss och fota lite, å det gick väl bra tyckte vi, så han var med oss där i typ en timme, först när vi satt där inne å sen när vi gjorde iordning mat och sånt till tottosarna i stallet.
Sen imorse innan jag gick till jobbet så gick jag in å köpte VLT å jojjomensan, det var typ nästan  en helsida å en stoor bild på mej med pannlampa som gör hö i mörkret..hahaha ! Jorå jag kan skriva autografer om nån ber snällt om det =P

Igår fick vi nya sofföverdraget, KNALL orangt är det, men det blev faktiskt riktigt bra, det behövdes verkligen en färgklick i det rummet...

Nee nu ska jag sluta, snart ska vi gå till pitchers å äta soppa å dricka vin..mitt på blanska dan, haha busiga vi e =P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback