Besök hos farbror doktorn

Dear diary !
Idag har jag äntligen vart hos doktorn, jag har ju vart risig i kistan sen jag kom hem från thailand, så idag pallade jag mej äntligen iväg till doktorn på besök, han var nästan helt säker på att jag hade salmonella, å så undersökte han  tarmen, de va svin mysigt..inte. haha nä så nu ska jag göra lite prover så får vi se..jag får inte laga nån mat överhuvudtaget ialafall, nu får han degt knivigt robban =)

Igår fick jag en väldigt trevlig överraskning, det handlar om jobb, jag tror jag ska hoppa på det, eller jag måste hoppa på det, jag får inte en sån chans igen...det e bara att satsa !

I eftermiddag ska jag åka å rida =D det sma bli jätte kul, har inte ridit på hur länge sen helst, hade tänkt att baka bullar nu på dagen men det kan jag ju inte, får ju inte göra nått sånt =/ skiiit..

Näe nu ska jag äta lite makaronipudding jag har i frysen och sen börja kriga med damråttorna här hemma.

På återseende..häj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback