möcket på G

Idag har jag fått min moppe jag beställde föra veckan, den kom åkandes i en stor låda i en lastbil sen var det bara att ladda baterierna å tuta å köra, så jag har tatt en lite premiärstur, jätte kul =D
Igår kväll köpte jag en mini cooper s, sålde ju imprezan förra veckan så en liten mini fick ta plats istället..riktig rolig bil faktiskt, å framför allt mer ekonomisk än subarun, sålde imprezan för att vi har kollat på radhus på sistonde, å nej jag är inte gravid, alla tycks tro det när vi börja kolla radhus å skulle sälja imprezan..haha
Har precis förstått mej på hur man la in bilder från mobilen till datan så här kommer nåra..
skepp å hoj

image31
image32
image33
image34

avslutade med en bild på världens sötaste unge, min brorsdotter iris ! (ledsen att jag ser lite hysterisk ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback