förkyld

hej å hopp !
Ligger hemma å snörvlar i min ensamhet, har blivit ap-förkyld, förr var jag förkyld jätte ofta men sen jag börja äta medicin för magen så är jag inte alls förkyld så ofta..det är jätte bra !
jag känner mej lite uttråkad av att ligga hemma vilket medför att jag inte känner att jag har nått så kul att skriva, vad har hänt sen sist då ? började jobba förra måndagen, när det fina vädret kom, haha så typiskt men man fick jta vara på kvällarna i stället. I helgen tog jag det bara lugnt, var lite småförkyld då med så vi passade på att städa å tvätta vilket behövdes efter semestern..på lördagen var vi ute på hässlö, robban körde 402 m. hade åxå tänkt köra men jag hade ont i magen så jag kunde inte tyvärr. Tog en shoppingrunda i söndags med älsklingen, blev en midjehög kjol, en t-shirt, lee-jeans å en luvtröjja från bik bok.. robban köpte sig ett par nya g-star jeans. jätte fina !

Rambo har varit konstg sen vi kom hem från semestern, iof. är han ganska ofta konstig men nu mer än vanligt, han är paranoid och tror att han inte kan gå på vissa ställen av golvet, har börjar fundera över om han har aspbergers syndrome ?

Häromdagen hittade jag ohyra på en av mina växter, jag tror iallafall att det var ohyra, det såg ut som små svarta prickar..jag bar ut blomman på balkongen å strax därefter började det klia något fruktansvärt. jag hade som tur var inte fått någon ohyra på mig men iomed att jag trodde det så kliade det som fan, tänk vad psyket kan spela en ett spratt va ? jag kanske också är lite paranoid ?

// janet

Kommentarer
Postat av: Karrow

jag o sofia har oxå varit förkylda o febriga. har fortfarande slemhosta, mysigt. krya på dä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback